Hamster Kombat: від злету до падіння. Що чекає на гру далі?
Вибухова популярність Hamster Kombat та її несподіваний спад
Цього літа Hamster Kombat, клікер у Telegram, став справжньою сенсацією, захопивши увагу мільйонів користувачів по всьому світу. Але на осінь гра втратила популярність і надії на збереження успіху. Творці обіцяли користувачам чудеса, але реальність виявилася іншою. Люди вірили в можливість великих заробітків, надихаючись історіями успіху інших, хоча таких прикладів було небагато.
На жаль, «чуда» не сталося. Монета гри «Хомяк» швидко знецінилася і наразі продається за жалюгідні $0,004. Жоден із гравців не зміг заробити суттєвих грошей, що призвело до повної втрати довіри до клікерів. І, як казав Аристотель, від любові до ненависті — один крок.
Найбільш ймовірний сценарій: Hamster Kombat закриється до 2025 року
На початку проєкту було багато обіцянок, але реальні результати розчарували гравців. Незважаючи на плани творців продовжити гру на другий сезон, малоймовірно, що проєкт доживе до нового листингу монет. Основна причина — зниження інтересу та відсутність реальної вигоди для гравців. Більшість користувачів не бачать сенсу збирати алмази, прокачувати картки або проходити міні-ігри знову. Це починає виглядати як справжній мазохізм.
Творці могли б утримати певну частину аудиторії, якщо б гравці отримали хоча б $150-200 за свої зусилля. Однак, коли користувачів водять за ніс, обіцяючи великі гроші, але дають лише дрібні крихти, довіра зникає.
Попри грандіозні плани на майбутнє, серед яких запуск нового додатку, інтеграція платіжних систем та впровадження NFT, ці обіцянки викликають сумніви. Багато хто вважає, що проєкт не доживе до весни 2025 року, і буде закритий ще раніше.
Можливий, але малоймовірний варіант: відродження монети Hamster Kombat
Є і менш реалістичний, але цікавий сценарій. Дехто вважає, що творці гри навмисне знецінили монету, щоб викупити її за низькою ціною, а згодом зробити різкий пампінг. Це припущення виглядає малоймовірним, проте в ігровій індустрії вже траплялися подібні випадки.
Творці гри натякали на можливий зліт токена через загадкові картки з повідомленнями на кшталт: «Хомяк любить враження. Атракціони — це весело». Дехто вважає це натяком на різкий підйом вартості монети, схожий на рухи на атракціоні. Однак, поки що такі припущення виглядають фантазією.
Фантастичний сценарій: успіх після другого листингу
Ще один варіант розвитку подій полягає в тому, що монета може зрости після другого сезону і листингу. Цей сценарій здається фантастичним, але існує шанс, що невелика кількість гравців, яка залишиться до другого сезону, зможе заробити непогані гроші.
Коли гравців менше, то творцям легше зробити привабливий дроп. Коли у грі не 95 мільйонів користувачів, а вдвічі менше, то є можливість роздати більше монет і стимулювати новий інтерес до гри. Це може призвести до спекулятивного зростання вартості токена.
Проблеми з капіталізацією та втрата довіри
Незважаючи на всі можливі варіанти розвитку подій, більшість із них здаються малоймовірними. Головна проблема — втрата довіри до проєкту. Hamster Kombat був найбільшим і найпопулярнішим клікером у Telegram, але навіть за своєю популярністю не зміг досягти значної капіталізації, яка наразі не перевищує 300 мільйонів доларів.
Для порівняння, у мем-монети DOGS, що з’явилася на три місяці пізніше за «Хомяка», було значно менше користувачів — близько 50 мільйонів. Проте капіталізація DOGS перевищила Hamster Kombat на 28 мільйонів доларів, що свідчить про те, що творці «Хомяка» не змогли належно мотивувати свою аудиторію.
За деякими чутками, п’ять основних гаманців контролюють понад 90% всіх токенів Hamster Kombat, а один з них володіє більше ніж 60% активів. Це означає, що звичайним гравцям дісталося менше 10% всіх токенів, що тільки погіршує ситуацію з довірою до проєкту.
Hamster Kombat, попри свій яскравий старт, ризикує стати черговим прикладом того, як обіцянки та обман можуть зруйнувати навіть найперспективніші проєкти.